Autoserviss Rīgā

Autoserviss Rīgā – Viss Jūsu automobīlim
SIA „ARD EOLTAS” automobiļu remonta centrs savu darbību aizsāka 2005. gadā.
Autocentru varat atrast pēc adreses: Ganību dambis 45, Rīga.

Darbības veidi: automobiļu remonts un tehniskā apkalpošana.

Uzņēmējdarbības veids: vieglo automobiļu un kravas transporta (līdz 5 t) dzinēja, ritošās daļas, automobiļu elektronikas diagnostika un remonts, riepu serviss.

Papildu pakalpojumi: visu tipu eļļu maiņa, riteņu ģeometrijas regulēšana ar fotokameru, gaismu optikas regulēšana, kondicionieru sistēmas remonts.

Automobiļu remonta centrā darbojas 6 hidrauliskie pacēlāji, riteņu savirzes stends, ritošās daļas, amortizatoru, bremžu pārbaudes stends, riteņu montāžas, riteņu balansēšanas darbgalds, gaismu optiskās regulēšanas stends, kondicionieru uzpildes iekārta, datordiagnostikas stends, citi moderni darbarīki. Automobiļu remonta centrā ir izveidotas 8 darba vietas.

Visiem darbiniekiem ir atbilstoša izglītība un šīs darbības veikšanai nepieciešamās apliecības.
Automobiļu remonta centrā pastāvīgi tiek apspriesti un analizēti dažādi jaunumi, izvērtēta to pozitīvā un negatīvā ietekme uz centra darbību. Autoserviss uzstāda progresīvākās informācijas sistēmas.

Notiekošie pakalpojumi

Automobiļa datordiagnostika

Neviens automobilis nav pasargāts no periodiskiem bojājumiem. Elektronisko sistēmu traucējumi – tas ir viens no biežākajiem traucējumiem. Mūsu autoservisa speciālisti, ar speciālām iekārtām, pievienojoties elektriskās vadības sistēmām, nosaka, kurā automobiļa mezglā ir bojājums.

Smērvielu un visu filtru maiņa

Ir ļoti svarīgi motoreļļu mainīt laikus, lai automobiļa dzinējs kalpotu ilgi un nevainojami. EOLTAS servisā motoreļļa tiek izvēlēta saskaņā ar automobiļa ražotāja norādījumiem (mainot smērvielas, obligāti jāmaina arī eļļas filtrs). Filtra vai tā korpusa noskrūvēšanai un uzskrūvēšanai tiek izmantoti spec. instrumenti. Izmantotā eļļa tiek izlaista, noskrūvējot eļļas notecināšanas skrūvi. Uzskrūvējot skrūvi, vienmēr izmantojiet jaunas blīves. Pēc tam dzinējā tiek ielieta eļļa, uzlīmēta / piekārta smērvielas maiņas uzlīme un veikta servisa intervāla korekcija mērinstrumentu panelī.

Zobsiksnu un ķēžu maiņa

Vairums automobiļu ražotāju zobsiksnu iesaka mainīt intervālā no 80 000 tūkstošiem līdz 100 000 tūkstošiem kilometru. EOLTAS serviss iesaka negaidīt šo robežu un nomainīt zobsiksnu nedaudz ātrāk, tā kā, automobilim stāvot, piem., sastrēgumā vai to sildot, dzinējs griežas un zobsiksna dilst. Veicot šo darbu mūsu servisā, vienmēr izmantojam spec. instrumentus sadales atzīmes noteikšanai. Mainot siksnu, tiek mainīti arī visi ar to saistītie gultņi, spriegotāji un ūdens sūknis. Pēc šo darbu veikšanas visbiežāk dzinēja nodalījumā tiek veikta atzīme, kurā tiek ierakstīts datums un kilometrāža.

Maināmi šarnīri, gumijas atbalsti, sailentbloki, stūres un stabilizatora atsaites

Mainot sailentblokus, visbiežāk tiek izmontēta balstiekārtas svira vai cits balstiekārtas elements, kurā ir iemontēts sailentbloks. Pēc tam tiek izmantota hidrauliskā prese, lai izpresētu veco detaļu. Iepresējot jauno sailentbloku, svira tiek ieeļļota ar smērvielu, lai to būtu vieglāk iepresēt. Ir gadījumi, kad sailentbloki vai šarnīri, tautas valodā runājot, tiek mainīti “uz vietas”, t.i. neizmontējot balstiekārtas sviru. Tādā gadījumā tiek izmantotas rokas hidrauliskās preses. Ļoti svarīgs moments – sailentbloka pieskrūvēšana. Iespiežot ir svarīgi ieeļļot skrūves un pieskrūvēt sailentbloku tikai tad, ja auto ir nolaists, t.i., riteņiem esot “darba pozīcijā”.

Amortizatoru, atsperu un balsta gultņu maiņa

Amortizators – tas ir teju svarīgākais balstiekārtas elements, kurš nodrošina braukšanas komfortu un drošību. Nekārtīgi amortizatori tiešā veidā ietekmē automobiļa bremzēšanas ceļu, kā arī krietni saīsina citu balstiekārtas detaļu kalpošanas ilgumu. EOLTAS autoservisā amortizatoru stāvoklis tiek pārbaudīts ar speciālu datorstendu. Mainot amortizatorus, ievērojam ražotāju noteiktās montāžas instrukcijas. Montējot jaunus amortizatorus, ieteicams nomainīt arī aizsarggumijas, trieciengumijas un balsta gumijas, lai pagarinātu amortizatora kalpošanas laiku.

Granātu un pusass maiņa

Braucot, pagriežot stūri uz vienu vai otru pusi, ir dzirdama brakšķēšana – tā ir zīme, ka granāta vairs ilgi nekalpos. Biežākais iemesls – saplīsusi granātas aizsarggumija. Šī iemesla dēļ no granātas iztek smērviela, tajā iekļūst netīrumi un iekšpusē esošie kustīgie elementi sāk iestrēgt. Laikus pamanot saplīsušu aizsarggumiju, granātu var saglabāt. Tādā gadījumā EOLTAS servisā tiek noņemta granāta, ar spec. līdzekli izmazgāti netīrumi un vecās smērvielas atliekas, tiek likts jauns fiksācijas gredzens, granāta iesmērēta ar speciālu smērvielu, uzlikta jauna granātas gumija un saskavota ar jaunām skavām.

Bremžu disku / trumuļu un uzliku maiņa

No pirmā acu uzmetiena bremžu uzliku un disku maiņas procedūra šķiet vienkārša, taču viss nav ne tuvu tik vienkārši. Uzņēmuma autoservisa meistari ir uzkrājuši krietnu pieredzi šajā jomā, tāpēc īsumā par to, kā šis darbs tiek veikts EOLTAS autoservisā. Vispirms tiek noņemts bremžu suports, pēc tam – bremžu disks. Pirms jauna bremžu diska uzlikšanas, rumba tiek notīrīta / noberzta ideāli gluda, lai bremzējot nerastos sitieni pa stūri vai bremžu pedāli. Pēc bremžu diska uzmontēšanas nāk kārta bremžu uzlikām. Te ir vairāki svarīgi momenti. Vispirms rūpīgi tiek iztīrīts bremžu suporta rāmis, ar speciālu smērvielu iesmērētas vadīklas, pārbaudīts, vai nav saplīsušas suporta virzuļa gumijas vai aprūsējis pats virzulis un tikai tad tiek liktas jaunas bremžu uzlikas.

Bremžu caurulīšu maiņa

Automobiļu ražotāji oriģināli montē metāla bremžu caurulītes, tāpēc bojājumu pamatiemesls ir korozija. EOLTAS autoservisā šādas caurulītes tiek nomainītas pret vara caurulītēm, kas ir ilgmūžīgākas.

Kondicioniera sistēmas remonts / apkalpošana

Ar modernām iekārtām veicam kondicioniera sistēmas uzpildīšanu. Automātiskā stacija vispirms izsūc esošo freonu, vēlāk sistēma tiek vakuumēta un visbeidzot piepildīta ar nepieciešamo freona daudzumu. Nepieciešamības gadījumā sistēmu var piepildīt ar UV krāsu, lai būtu vieglāk atrast freona noplūdi.

Citi servisā veicamie remontdarbi

– Zobsiksnas un ģeneratora siksnas, gultņu un spriegotāju maiņa
– Dzesēšanas sūkņu maiņa
– Aizdedzes sveču un kvēlsveču maiņa
– Tiek mainītas izplūdes un ieplūdes kolektoru blīves
– Dzinēja spilvenu maiņa
– Balstiekārtas sviru maiņa
– Riteņa gultņu maiņa
– Ģeometrijas pārbaude un regulēšana
– Bremžu suportu pilnīga restaurēšana
– Rokas bremzes remonts
– Bremžu šķidruma maiņa
– Noplūdes meklēšana un novēršana
– Kondicioniera sūkņu maiņa
– Izrakstām riteņu un riteņu asu izvietojuma (riteņu ģeometrijas) izziņas tehnisko ekspertīžu uzņēmumam
– Izrakstām automobiļu defektācijas aktus

Autoservisa darba laiks:

I-V: 8.30 – 19.00
VI: mēs nestrādājam
VII: mēs nestrādājam

Adrese: Ganību dambis 45, Rīgā

Kontakttālruņi:
Autoserviss: +371 22336737
Nauris Liepinš: +371 22336737
E-pasts: autoserviss@ardeoltas.lv

Atstājiet atsauksmi par mūsu pakalpojumiem

Kopīgi uzlabosim pakalpojuma kvalitāti

Mums rūp jūsu viedoklis