Kad saņemat preci kādā no ARD EOLTAS veikaliem, neatkarīgi no iegādātā preču daudzuma:
Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citiem bezskaidras naudas maksājuma veidiem - bezmaksas piegāde;
Ja maksājat skaidrā naudā - pakalpojums ir bez maksas.
Ja Jūs izvēlaties piegādi uz mājām (vai jebkuru citu adresi) Latvijā un pasūtījuma summa ir mazāka par 50.00 EUR, un pasūtījuma kopējais svars nepārsniedz 5 kg:
Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citiem bezskaidras naudas maksājuma veidiem - piegādes maksa 5.00 EUR;
Ja Jūs izvēlaties piegādi uz mājām (vai jebkuru citu adresi) Latvijā un pasūtījuma summa ir lielāka par 50.00 EUR, un pasūtījuma kopējais svars nepārsniedz 10 kg:
Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citiem bezskaidras naudas maksājuma veidiem - piegāde ir bezmaksas;
Ja Jūs izvēlaties piegādi uz mājām (vai jebkuru citu adresi) Latvijā un pasūtījuma summa ir lielāka par 50.00 EUR, un pasūtījuma kopējais svars pārsniedz 10 kg:
Veicot priekšapmaksu ar pārskaitījumu vai citiem bezskaidras naudas maksājuma veidiem - piegādes maksa tiks aprēķināta individuāli;
Vai Jūs veicat piegādes uz citām valstīm (Norvēģiju, Īriju, Igauniju u.c.)?
Jā, protams. Vienkārši izvēlieties Jums vēlamo valsti, kad veicat pasūtījuma apstiprināšanu (ievadot Jūsu kontaktinformāciju), un Jūs redzēsiet piegādes izmaksas. Ja maksa par piegādi Jums šķiet ir pārāk augsta, apmeklējiet www.eoltas.lv un sazinieties ar mums, un mēs veiksim piegādes maksas pārrēķināšanu. Preces uz citām valstīm parasti tiek piegādātas 3-6 dienu laikā. Retos gadījumos pasūtījumu būs nepieciešams izņemt pasta filiālē, vai jebkurā tuvākajā preču saņemšanas punktā.
Vai man tiks paziņots, kad mans pasūtījums tiek izsūtīts un kad tas būs sasniedzis galamērķi?
Jā, mēs Jums nosūtīsim e-pastu. Savu pasūtījumu varēsiet saņemt ar pasta starpniecību, vai nākamajā darba dienā Jūsu izvēlētajā veikalā (ja esat izvēlējies piegādi uz kādu no mūsu veikaliem), vai arī tas tiks piegādāts uz Jūsu norādīto adresi (ja esat izvēlējies piegādi uz kādu konkrētu adresi).
Ja Jūsu pasūtījums tiek piegādāts ātrāk, vai radīsies citas izmaiņas, mēs Jūs par to informēsim, nosūtot e-pastu.
Ja iegādātā/-s prece/-s tomēr neder, vai es varu tās atgriezt?
Protams, ja atgriežamā prece atbilst norādītajiem nosacījumiem par preču atgriešanu. Sīkāku informāciju meklēt “Noteikumi” otrajā sadaļā.
Bremžu disku cena ir norādīta par 1 disku vai pāri?
Bremžu disku cena tiek norādīta par 1 disku;
Bremžu kluči tiek pārdoti komplektos - vienas ass abiem riteņiem.
Manam pasūtījumam nav norādīta PVN vērtība. Kur es varu redzēt šo informāciju?
Es nevaru atrast man nepieciešamo detaļu internetveikalā www.eoltas.lv. Tas nozīmē, ka šī detaļa nav pieejama?
Ja detaļa nav pieejama internetveikalā, tā varētu būt kādā no mūsu filiālēm, vai mēs to varētu pasūtīt tieši no ražotāja. Jautājumu gadījumā droši sazinieties ar mums.
Kāpēc Jūsu internetveikalā nav atrodamas virsbūves detaļas?
ARD Eoltas nespecializējas automašīnu virsbūvju detaļu pārdošanā, bet, ja ir kādi jautājumi, droši sazinieties ar Jums tuvāko Eoltas veikalu
Pievienojot preci grozam, pasūtījumam tiek pievienota papildus pozīcija - “Noguldījums”. Ko tas nozīmē?
Tā ir papildus maksa, kuru var saņemt atpakaļ, ja tiek atgriezta vecā detaļa. Piemēram, Jūs iegādātajaties bremžu suportu, kur zem cenas ir parādīts “Noguldījums: 19.00 EUR”, uzstādat jauno bremžu suportu un veco bremžu suportu atgriežat mums, tad Jūs atgūsiet naudu preces “Noguldījums” vērtības apmērā, šajā gadīju’ma tie būtu 19.00 EUR. Atgrieztajai vecajai detaļai, protams, ir jāatbilst ražotāja norādītajiem kritērijiem, lai vecā detaļa tiktu pieņemta un atzīta par derīgu. Šo informāciju par katru detaļu varat saņemt zvanot uz tālruņa numuru +371 270 33139 (sarunas tiek ierakstītas) vai nosūtot e-pastu uz iveikals@ardeoltas.lv